پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119392
پيشنهاد نجومي فتح‌الله‌زاده براي خريد شبکه فوتبال
تاریخ انتشار : 1393/08/07 09:54:34
نمایش : 1290
مديرعامل سابق آبي ها گفت: «من ۲۰ سال پيش مي‌ خواستم بازي هاي استقلال را به يک شبکه آلماني بفروشم که البته نشد.»
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در روزهايي که به نظر مي‌ رسد فدراسيون فوتبال از همکاري صداوسيما براي خريد حق پخش نااميد شده است، مديران اين فدراسيون دست به دامن مجلس شده‌اند تا آنها براي حق پخش براي صداوسيما رديف بودجه تعيين کنند.



با توجه به اينکه الان وسط سال ۹۳ است و بودجه در اول سال مشخص مي‌ شود خيلي بعيد است که مديران فدراسيون فوتبال بتوانند نقشه شان را عملي کنند.



با اين حال علي فتح‌الله‌زاده گفته که دولت مي‌ تواند به صداوسيما پول قرض دهد و در آخر سال اين پول را از آنها بگيرد:



* صداوسيما مي‌ تواند از دولت پول قرض بگيرد

اين موضوع که الان فدراسيون نمي‌ تواند از مجلس درخواست بودجه براي حق پخش کند درست است اما يک کار مي‌ شود کرد، مي‌ شود پولي را دولت به صداوسيما قرض بدهد و بعد از آن در پايان سال که بودجه صداوسيما مشخص شد آنها اين پول را به دولت پس بدهند. فکر مي‌ کنم اين منطقي باشد و با اين روش مشکل فوتبال حل شود.



* صداوسيما پالس مثبت فرستاده است

همين که روز گذشته مديران فدراسيون فوتبال و باشگاه ها با آقاي ضرغامي رئيس سازمان صداوسيما جلسه گذاشته اند اين خودش مثبت است، ظاهرا در اين جلسه آقاي ضرغامي گفته که قبول دارد که حق پخش، حق فوتبال است. همين مساله مثبتي است.



* اختلاف صداوسيما و فدراسيون فوتبال زياد نيست

من فکر مي‌ کنم اين موضوع حل مي‌ شود چون اختلاف صداوسيما و فدراسيون فوتبال خيلي زياد نيست. صداوسيما حاضر شده ۲۵ميليارد به فدراسيون بدهد و فدراسيون هم فکر مي‌ کند روي رقم ۶۰ميليارد با صداوسيما توافق کند. اين موضوعي است که کساني که در راس کار هستند بايد آن را عملي کنند. فکر نمي‌ کنم اين مساله خيلي چيز حادي باشد.



* حق پخش داده نشود فوتبال ما آماتور مي‌ شود

صداوسيما بايد دست از مواضعش بردارد و حاضر شود با فدراسيون فوتبال توافق کند، اگر اين اتفاق نيفتد فوتبال آماتور مي‌ شود. صداوسيما براي خوشحالي مردم است، اگر سريالي ساخته مي‌ شود براي اين است که مردم خوشحال شوند. دليل ديگري ندارد و فوتبال هم براي همين موضوع است ما نبايد با خودرايي مردم را ناراحت کنيم.



* شبکه هاي خارجي فوتبال هاي ما را مي‌ خرند

اينکه علي کفاشيان ادعا کرده که يک شبکه ايتاليايي خواهان خريد حق پخش ما شده است، به نظر من درست است. خود من ۲۰ سال پيش مي‌ خواستم بازي هاي استقلال را به يک شبکه آلماني بفروشم که البته نشد. مدارک آن هم موجود است و هر وقت که خواستند مي‌ توانم ارائه کنم. اينکه مي‌گويند فوتبال ايران بي کيفيت است و کسي آن را نمي‌ خرد، يک جواب دارد همين ليگ بي کيفيت را مردم مي‌ بينند. پس حتما حق پخش آن قيمتي است.



* پخش اينترنتي بازي ها را ۳۵ ميليارد مي‌ خرم

پخش اينترنتي بازي ها را من خودم ۳۵ ميليارد مي‌ خرم، اين رقم براي شروع است ولي کار که راه بيافتد حاضرم بيشتر هم پول بدهم. در قانون اساسي آمده که کسي نمي‌ تواند شبکه تصويري داشته باشد ولي کسي در مورد اينترنت قانوني نگذاشته است. من بازي ها را از طريق يک سايت پخش مي‌ کنم و مردم هم پول مي‌ دهند تا بتوانند بازي تيم محبوبشان را ببينند.



* شبکه بدهند ۲۰۰ ميليارد پول مي‌ دهم

من چند وقت پيش با مديران صداوسيما جلسه داشتم و به آنها گفتم اگر يک شبکه در اختيار من قرار بدهند حاضرم براي حق پخش تلويزيوني بازي هاي ليگ ۲۰۰ ميليارد پرداخت کنم. مطمئن باشيد خيلي بيشتر از اين هزينه را درمي آورم چون فوتبال ما گنجايش زيادي دارد.
 
 
 
مهدی
| |
1393/08/07 21:02:36
0
0
سلام خدا قوت،می گم این آقای میلیاردر می دونه چقدر پول داره؟200میلیارد تومان به من بدن تا آخر عمرم فقط می شمارم فکر نمی کنم وقت خرج کردن پیدا کنم
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html